Alla inlägg den 29 januari 2011

Av Iskristall - 29 januari 2011 22:42

Vad var det för dum jävel som kom på att vi kvinnor ska få sånt?

Räcker inte med att blöda flera dagar varje månad. Nej man ska må dåligt och vara ledsen när man gör det också *muttrar*.....

Idag är en sån dag. Man sitter och lipar utan anledning och fattar inte varför. Så kommer man på att ahhh det är dags för den jävla skiten.

Och tro mig det hjälper INTE att komma att tänka på sorgliga saker när man redan pms lipar!!!

Näpp får bli att krypa i säng och hoppas att världen är ljusare imorgon!

Av Iskristall - 29 januari 2011 14:04

Är glad att jag kom upp imorse och pallrade mig iväg till gymmet för ett body pump pass.

Just nu kör jag bara ett pass i veckan med arbetskamraterna och då kompletterar jag det med att köra på gymmet också. Var första body pump passet jag provade där. Saknar såklart mina träningskamrater men det gick jättebra ändå.

Passet är ju 10 min längre än det vi kör annars. Så dom tryckte ju in utfall också. Jag trodde jag skulle dö :) HATA utfall.....det är nog till och med värre än att köra vader ;)

Men det var himla skönt! Jag skakade i hela kroppen efteråt så jag knappt kunde knyta upp skorna så trött var jag.

När jag kom hem åt jag lite kalvgryta med massa grönsaker i. Inget tillbehör då jag skurit ner på kolhydrater igen. Slarvat alldeles för mycket det sista!

Nu blir det bara slappa resten av dagen! Kolla på film och mysa. Till middag sen tänkte jag göra något med kyckling. Har bara inte bestämt vad än :) 

Ovido - Quiz & Flashcards