Alla inlägg den 11 januari 2011

Av Iskristall - 11 januari 2011 21:39

Idag ska jag göra något som jag inte brukar göra ofta. Jag ska gå och lägga mig typ nu. Vilket är jättetidigt för att vara mig. Jag ska även stänga av ljud och vibrator på mobilen. Så att jag verkligen kan sova en hel natt.

Så ska jag försöka komma upp i tid imorgon (kl 5).


Nu kör vi!

Av Iskristall - 11 januari 2011 19:51

Idag var första dagen träning efter tre veckors juluppehåll. Det var JOBBIGT!!!

Svetten rann precis som den ska och jag var död efter. Nytt pass också och detta är tuuuungt mot triceps och biceps. Glömde jag säga att jag älskar det med :D Här kommer snygga armar!!!

Ska fråga T hur man lägger upp resten av veckan för att få bäst resultat.


Maten idag blev "grönsaksris" (mixade blomkål, kålrot och morot fint och kokade i buljong några min) och en köttbit med en kall sås på gräddfil, vitlök och italiensk salladskrydda.

Jättegott blev det! Riktigt gott att göra "ris" på olika grönsaker så.

Ovido - Quiz & Flashcards