Alla inlägg den 15 januari 2011

Av Iskristall - 15 januari 2011 11:54

Idag har bästaste arbetskamraten dragit med mig på ett body balance pass. Första gången någonsin för mig!!

Började morgonen kl 7 (ja på en lördag jag är galen) med att äta äggröra och lite köttfärs till.

Sen iväg till Frölunda och SATS för att för första gången prova på detta....hur det var?

Det var SKITSVÅRT haha ingen balans alls i denna kropp. Men jag fick lite kläm på det. Och ja jag ska nog köra fler gånger. Kändes efteråt som att kroppen hittat nya muskler att plåga. Så japp den ska få känna på dom igen.

Nu efteråt känner jag mig helt mjuk men ändå spänd i kroppen. Musklerna jobbar men nerverna är avslappnade.

Nu ska jag smörja in mig och klä på mig innan pappa kommer och hämtar mig. 

Dags att handla inför kalaset jag ska hjälpa till att fixa nästa helg.

Ovido - Quiz & Flashcards