Alla inlägg under september 2009

Av Iskristall - 17 september 2009 19:21

Var på sjukhuset idag. För att göra ett enkelt ingrepp med bedövning och laser. Tänkte vad skönt att äntligen bli av med det onda. Men icke. Läkaren tittade på det och beslutade att detta kan vi inte göra. Det måste opereras. Så jag fick ta prover och sen åka hem och ha ont ett tag till och vänta på ny remiss. *suckar djupt* Läkaren sa att du ska inte behöva ha ont länge!! Ska lägga det akut detta kommer att gå snabbt. Men jag ville ju ha bort det IDAG!!!!

Jag får hela tiden rabbla i huvudet klaga inte N har det värre....och ja det har han verkligen. Men jag har aldrig opererats, har aldrig ens sytt eller brutit något. Jag blir vettskrämd :S

Av Iskristall - 2 september 2009 22:52

Dagens middag igår :) Tillsammans med härliga Gaia och Centi...riktigt skoj att kunna bjuda hem er nu utan total kattattackallergi!!!

En liten bild på hur det ser ut. Innan den åker in i ugnen....

Och självklart är det massa onyttigt men snuskigt gott :)

Skapa flashcards