Alla inlägg den 10 januari 2011

Av Iskristall - 10 januari 2011 20:42

Igår var livet pest och plåga (pms blandat med trasig telefon) och idag på morgonen svängde det kraftigt runt igen.

Ringde fastighetsskötaren på väg till jobbet. Han bekräftade att jag får nya tapeter i hall och vardagsrumm :) Yeeeyyyy!!!!

Och väl på jobbet fanns ett mail som gjorde mig glad. Erbjudandet vi fick via jobbet på gym är färdigt och klart. Så stod instruktioner hur vi skulle bära oss åt för att hämta ut korten.

Instruktionerna var enkla. Åk till gymmet, hämta ut kortet i receptionen, dom fakturerar oss.


Så efter jobbet åkte jag först och kollade på tapeter. Vardagsrummet var überlätt

Där blir det en varmbeige ton istället för den kalla sandfärgen jag har nu. I hallen blir det vitt med lite pärlemoglans. Det är bara mönster och så jag ska bestämma på den. DET däremot är SKITSVÅRT!!!


Efter tapetkollen så åkte jag till gymmet och hämtade ut nya träningskortet. Kändes skumt att gå in och bara få ett gymkort utan att betala. Dom hade redan mina uppgifter och allt i datorn. Behövde bara säga mitt namn :)


Så nu kör vi!!!

Ovido - Quiz & Flashcards