Alla inlägg under augusti 2009

Av Iskristall - 22 augusti 2009 19:38

Av Iskristall - 19 augusti 2009 20:51

Jag och kollegan hade ett av våra ryck i vanlig ordning. Tror inte det finns en enda dag vi inte hittar på något skumt, konstigt, knäppt som får dom andra eller oss själva att vika oss av skratt. Idag ägde följande komunikation rum på "msn" på jobbet:


LK

Hittade din vattenflaska tillbaka till dig?

J C

Den har stått här hela tiden

LK 

 jasså då var passade den väl på att va på rymmen när du var borta då?!

J C

 ??  Min sportlife flaska?

LK 

 Jag ställde den på ditt bord för jag hittade den i köket! japp din sportlife flaska

J C

 hahaha ingen aning Vet att jag nästan välte den för en liten stund sen  Men jag har varit borta i flera omgångar För att inte tala om att jag är helt väck

LK 

 inte konstigt att din vattenflaska passade på att rymma!

J C

 Den får gå ut själv sålänge den kommer tillbaka Vi har ett öppet förhållande den och jag

LK 

 Hmmm e du inte orolig att den skall träffa nån annan? det kan ju bli regn!

J C

 Den brukar hålla sig i huset. Den tycker det är så tungt med dörrarna Sen så har den problem att gå långt på bara ett ben Och jag har sagt till den att dejta toastolar är FÖRBJUDET!!!

LK 

 tja den verkar ha ett föhållande med microvågsungnarna nu så du kan va lugn

J C

 Det är helt ok. Har hört att det är mycket spänning i ett sån förhållande och det kan den behöva Just nu står den och solar.

LK 

 jaha, akta bara så den inte utnyttjar dig!  Jag har varit med om såna flaskor förr och dom e inte roliga ..........totalt pantade.............

J C

 Det gör den helt klart. Kräver ständig tömning och sugande!! Nästan så det blir jobbigt ibland

LK 

 gör om den till en pet flaska isället ;)


Av Iskristall - 19 augusti 2009 20:46

Haha idag har jag haft skoj. Då min vän N tagit en elak omplaceringshund så skickade jag följande sms till honom:

Tar du mig som omplacering också? Lovar att slicka på dig på morgonen och jag är ganska bångstyrig och nafsar på dig då och då. I övrigt gillar jag att ligga i sängen, göra dig sällskap i duschen och att du slickar mig tillbaka ibland. Vad säger du?

- Jo de e taget fick jag tillbaka.

- När kommer du och hämtar mig?

- Om 15 min.

- Ska jag ha koppel på mig eller duger jag som den svenska nakenhund jag är?

-Nakenhund!

-Vad gör du om jag fläker ut mig i sängen och tar upp plats då?

- Då hoppar jag på dig.

- Hmmm dominans handling alltså. Får nog bita dig lite i halsen för den. Kan ju inte helt låta dig ta över!


Som sagt vad gör man inte när man är lite knäpp och har tråkigt hahahaha.


Av Iskristall - 4 augusti 2009 16:11

Och här har vi en liten bild på den ena av dom :)


Av Iskristall - 2 augusti 2009 18:48

Första veckan nu när jag kom igång med träningen igen blev resultatet -3 cm i midjan. Det hjälper att sparka igång magmusklerna lite. Önskar bara jag kunde hålla igång med träningen och inte tröttnar hela tiden. Mår ju bra efter varje pass. Ändå denna veckan har det bara blivit två hårda gympass och en långpromenad. Så slapp har jag ändå varit :) Måste ju betyda att musklerna som håller inne magen finns gömda ;) Men man måste väcka dom för att dom ska jobba :)

Ovido - Quiz & Flashcards