Alla inlägg den 30 januari 2011

Av Iskristall - 30 januari 2011 21:32

Idag tog jag, min syster, hennes barn min bror och hans flickvän ut pappa på hans födelsedagspresent.

En middag på jensens. Blev trerätters för oss och oj oj oj det gör jag ALDRIG om haha på ett positivt sätt ;)

MASSA god mat. Man orkar helt enkelt inte äta allt. Jag åt halva varmrätten och halva efterrätten. Tur att man har en bror som är slasktratt ;)

Pappa såg ut att njuta av maten och det var ju det som var meningen med det hela.

Dom har verkligen supergod mat där och trevlig miljö. Inte alla restauranger inne i stan som har riktig öppen spis. 

Jättenöjd med kvällen är jag!


Enda tråkiga med kvällen är att pappa berättade att han kommer antagligen att få göra samma hjärtoperation som   pappa. Byta klaffar. Jag verkligen avskyr allt som har med sånt att göra!! Mina älskade ska vara friska och må bra!!!

Ovido - Quiz & Flashcards