Alla inlägg den 16 januari 2011

Av Iskristall - 16 januari 2011 21:53

Då har ytterligare en helg sprungit förbi i rekordfart.

Fattar inte hur dagarna kan gå så snabbt.

Nästa helg blir full med fixa kalas. 

Trotts att jag är lite förkyld har jag packat träningskläder. Tror jag äntligen börjar bli fast i träningen. Och det är tack vare N och T som pratar så bra om det.

Idag blev det packa simkläder. För simma kan jag ju göra även om jag har en talle i näsan.

Sen tisdag är det body pump. Onsdag har jag inte bestämt något. Torsdag är body pump, fredag och lördag kan jag inte träna alls. Söndag får jag se hur pigg jag är :) 

Av Iskristall - 16 januari 2011 15:09

 

Så här har jag det hela tiden hemma just nu. Kan inte gå någonstans utan att lilla bebis kastar sig ner på mina fötter och ska kela.

Sätter jag mig eller lägger mig någonstans ska han också var med. Men han är så himla mysig. Ångrar inte en dag att jag skaffade denna lilla personlighet!!!


Av Iskristall - 16 januari 2011 14:16

Igår när vi var i affären frågade pappa om jag ville ha middag hos dom. Jajamen sa jag. Men får jag laga maten?

Sagt och gjort. Kom snabbt på där i affären att vi skulle äta blomkålsris med kycklingfilé och ädelostsås.

Så när vi kommit hem och plockat upp allt slängde jag ihop maten. Föredelen med sån mat är att det går snabbt att laga.

Pappa kom ut i köket en gång och spanade in grytorna.

Och när vi satte oss till bords så tittade han ovant på maten och smakade.

Mmmmm lät det sen hela tiden när han åt. Och tillslut satt han och åt bara blomkålsris och sås haha.

Han tyckte det var jättegott.

Alltid skoj när folk tycker om min mat. Speciellt pappa som själv är väldigt duktig på att laga.

Ovido - Quiz & Flashcards