Alla inlägg den 8 januari 2011

Av Iskristall - 8 januari 2011 19:39

Japp jag erkänner. Idag SKITER jag i allt vad äta nyttigt heter. Jag har mens! Jag måste ha i mig massa fett, onyttigt och godis då. Det finns faktiskt en lag på det. Jajjemen lagen om att tillfredställ alltid en kvinna med mens minsta lilla önskning.

Så idag blev önskningarna kebabtallrik, smågodis och julmust.

Har ätit fem bitar godis och är redan trött på det. Men julmust är gott på riktigt!!!

Av Iskristall - 8 januari 2011 15:10

Så då har jag varit iväg och uträttat dagens ärenden. 

Första stopp var stan. Där jag faktiskt sålde min förlovningsring. Den ligger bara och skräpar i lådan. Har inget som helst sentimentalt värde för mig. Fick 500 kronor för den.

Nästa stopp blev hemma hos vännen och mata och gosa med hans katt. OJ så kelen hon var. En riktig myskisse. Hon har inte varit så social andra gånger jag har varit där men nu kom hon fram direkt och gosade massor. Tittade på mig med stooora blåa ögon och spann. Jag gillar när katter riktigt trycker sig mot en och gosar när man lyfter upp dom.

Efter det åkte jag ner till backa plan och köpte Zofobas dessa äckliga larver som mina ödlisar äter.


  

Visst ser dom aptitliga ut :P 

Köpte även kattsand. 10kg och släpa på är fan inget roligt alls. Speciellt inte som vädret är regn med blankis. Halt som satan är det ute! Tror jag stannar inne resten av helgen nedbäddad under täcket och myser.

Ovido - Quiz & Flashcards