Alla inlägg under februari 2009

Av Iskristall - 24 februari 2009 21:57

Tretton olika betydelser för PMS:

1. Pass My Shotgun

2. Psychotic Mood Shift

3. Perpetual Munching Spree


4. Puffy Mid-Section


5. People Make me Sick

6. Provide Me with Sweets

7. Pardon My Sobbing

8. Pimples May Surface

9. Pass My Sweatpants

10. Pissy Mood Syndrome

11. Plainly; Men Suck

12. Pack My Stuff


och här kommer min favorit :

13. Potential Murder Suspect

Av Iskristall - 21 februari 2009 13:27

Vet du vad gumman. Du klarar det här galant :)

Vi kör vårat race nu ;)


Av Iskristall - 14 februari 2009 01:00

Ibland kan man bli riktigt glad av Facebook :) Idag när jag hade tråkigt så var jag inloggad och vem skriver till mig då om inte min brors bästa barndomskamrat. Som jag inte har pratat med sen jag var 12 år gammal. Vi hade ett lååångt samtal om allt och inget. Han är gift och har barn. Ville träffa mig för fika någon dag, skoj skoj såg alltid honom lite som en extrabror. Förutom att han var ruskigt söt på den tiden och utseendet har han kvar :)

Jag sa att jag måste ju ha varit världens plåga till snorunge som störde dom hela tiden men han hävdar bestämt att han tyckte om att ha mig i närheten.

Minnen som när grabbarna skyddade mig när kojjorna hade krig mellan sig dök upp P och F gömde mig under "bordet" en upp och ned vänd kartong och gjorde allt för att skydda mig. Iaf när det var krig och andra var elaka. Sen kunde jag vara en plåga också ;) Men det säger han ju att jag inte var hahaha. Vet inte om jag ska tro på den.

Skiljer tre år på oss. Så alltid när han och F gick ur en klass så "ärvde" jag deras fröknar vilket gjorde att allar lärare visste ju redan vem F:s syster var.

Och samma sak när jag kom till mellanstadiet och ny skola då hade ju jag alltid mina beskyddare i högstadiet tvärs över gården :) Som jag jävlades med men jag var den enda som kunde ;) och gjorde någon mig något fanns dom där.

Känns riktigt skoj att han tog kontakt faktiskt.

Som han sa också det känns sååå konstigt att minnas dig från förr och se kort på dig nu :)

Håller med :) Men jag tycker fortfarande han är snygg :)

Hur kommer det sig att jag alltid tror att folk från förr inte kommer ihåg lilla mig så visar det sig att det gör dom ju mycket väl.

Rent logiskt så borde det ju vara så att minns jag dom så minns dom mig. Men så tänker inte jag :) Blir lika förvånad varje gång :)


Men nu blir det fika med honom någon dag :)

Av Iskristall - 11 februari 2009 21:46

Senaste:

1. Mening du sa: Hörs imorgon
2. Personen du pratade med: E

3. Du fick sms av: Lasse

4. Du kramade: Världens sexigaste dansk ;)

5. Kläder: Jag har iaf ett täcke på mig :)


Imorgon:

7. Är det: Torsdag
8. Planer: Jobba och träna

Frågor & Svar:

13. Saknar du någon? Ja tyvärr två stycken
14. Humör för tillfället? lite ledsen

15. Det första du gjorde i morse? sjukanmälde mig haft magkramper hela natten
16. Vad åt du sist? macka med sill och ägg
18. Tror du på distansförållanden? Ja om känslorna är starka nog
19. Vem tänker du på just nu? En sexig dansk
20. Tror du att personen tänker på dig med? Nej men man kan ju alltid hoppas
21. Vart reste du sist? Alingsås

22. Vad gjorde du igår kväll? Somnade på soffan
23. Liknar du din mamma eller pappa? Båda tror jag. Pappas näsa
24. Ler du ofta? Ja när humöret finnes
25. Kärlek, skönhet eller kreativitet? Kärlek
26. Önskar du dig något när du ser en fallande stjärna? Nej tycker bara det är vackert
27. I vems säng sov du i igår natt? Min
28. Vilken färg har din tröja? Har ingen tröja just nu :)

Sorg:
29. Har du någonsin gråtit tills tårana tagit slut? Ja!!
30. Har du någonsin gråtit dig till sömns? Japp!
31. Gråter du när du skadar dig? Nej då blir jag mest arg

Lycka:
32. Är du en glad person? Jag brukade vara
33. Vad gör dig glad? Mina vänner
34. Önskar du att du var lyckligare? Ja det gör jag verkligen
35. Är lycka överskattat? Nej
36. Kan musik göra dig glad? Japp om man har minnen till den


Kärlek:
37. Har någon annan än din familj sagt "jag älskar dig"? Japp
38. Har du någonsin sagt "jag älskar dig" och menat det? Japp
39. Har du en flick/pojkvän? Nej
40. Är du nöjd med det? Nej
41. Är du kär? Japp tyvärr
42. Har du haft sex? Neeeeej aldrig ;) hahahaha
43. Tror du på kärlek? Oja

Hat:
44. Har du varit så arg på någon så du börjat gråta? Jajamen
45. Har du blivit sviken någon gång? För mycket det senaste


Utmanar mina vänner att göra denna

Av Iskristall - 7 februari 2009 14:43

Läste precis den här i aftonbladet. Tänk att man kan komma undan från polisen och bli friad från rattonykterhet genom att skylla på en låtsasperson från barndomens sagor. Skulle inte förvåna mig något om han fick skadestånd också!!!

Av Iskristall - 6 februari 2009 22:02

Sitter eller ja halvligger i soffan och fixar mina naglar. Idag blir det en slags.....kan man kalla det fransk manikyr? fast med grafitgrått istället för vitt.

När detta lagret har torkat ordentligt (fortsätter med resten imorgon) så tänkte jag lägge ett mönster i "kanten" mellan lacken :)


Såhär långt har jag kommit:


Ovido - Quiz & Flashcards