Alla inlägg den 1 januari 2011

Av Iskristall - 1 januari 2011 22:39

Ligger med liten kisse i knät och pratar minnen och    med hans son. Han berättar saker om honom, jag berättar saker som han inte vet. Tycker sånt är så mysigt.

Får lära mig så mycket om hur han är som person.

Känner att jag ler stort åt saker han berättar som får hans pappa väldigt mänsklig och till och med lite rar ibland.

Det finns så många historier om den mannen. Och jag gillar att se hur dom bryr sig om varandra.

Han ger mig dessutom mer förståelse för vissa saker.

Att jag var så rädd för att lära känna den pojken. Han är helmysig. Tycker om honom massor. Inte alls så skrämmande som jag hört att han kan vara.

Känns strålande att ha dom två i mitt liv!

Av Iskristall - 1 januari 2011 12:46

Tack Duvvan för igår! Jättemysigt!


Nu går vi in i 2011 hoppas att det blir ett år när träning och mat gör kroppen perfekt. Kärlek får utrymme och pengar flödar ;) 

Dessutom att lycka tillsammans med nära och kära är total. 

Inget mer ont nu! 


Börjar detta nya år med att gå upp ur sängen (alldeles toksent) ;)

Ovido - Quiz & Flashcards