Alla inlägg den 25 augusti 2010

Av Iskristall - 25 augusti 2010 16:36

Helt seriöst. Jag jobbar tillsammans med över 50 karlar. Jag behandlar alla lika och vi har en skön jargong på jobbet där vi kan skämta och skoja väldigt friskt med varandra. Och även tjejerna gör så speciellt en.

Denna tjejen gick nu och blev tillsammans med en av killarna på jobbet. Och helt plötsligt tycker hon att jag hugger på henne och flirtar med honom!!! Men herregud!! Jag skulle ALDRIG flirta med någon på jobbet. Absolut inte med en som är tillsammans med den jag tycker bäst om på jobbet.

Hugger på henne? Jag har talat om hur bra jag tycker dom passar ihop och hur mycket gladare han ser ut. Pratar inte ens med honom om inte hon är där. Känner inte att jag och han har så mycket att prata om men när vi är vårat vanliga gäng som äter lunch och så självklart skojar och skämtar ALLA som är med.

Nu känns det helt plötsligt som att jag ska börja äta lunch med andra på jobbet när jag går ut och äter. Jag som älskade våra fredagsluncher :( 

Allt pga att en jävla människa ska vara svartsjuk på helt jävla meningslösa saker! Vad fan är detta. Är både arg och ledsen.

Hon vet min situation och vart mina känslor ligger. 

Fan det gör mig totalt RASANDE att folk blandar in mig i deras förhållande.

Vad i hela helvete har tjejer för problem med sin självkänsla som tror att man stöter på deras karlar för att man ler och faktiskt pratar med dom? Hör sånt hemma på en arbetsplats att bli svartsjuk på sånt? Jag kan ju inte gå och blunda och vägra prata med mina arbetskamrater. Jag har liksom ett jobb som KRÄVER att jag är trevlig mot folk då det är jag som måste planera åt dom och för att få det att funka måste man skoja, vara trevlig och glad. Annars vill dom ju inte komma till mig och lösa problemen.

Ska man knulla på jobbet kan man fan inte dra in svartsjuka på kvinnliga kollegor i det hela.

*rasande, arg, förbannad och ledsen*

Ovido - Quiz & Flashcards