Alla inlägg den 13 augusti 2010

Av Iskristall - 13 augusti 2010 10:21

   har fått opereras nu igen. Vet inte för vilken gång i ordningen. Och dom operationerna i njurarna är inget roligt alls.

Hans son hörde precis av sig. Har gått bra allting och han sover. Men jag önskar att han fick slippa all sån skit. Räcker med allt annat runt omkring.

Dock är jag väldigt glad över kontakten med hans son. Där vet jag att jag alltid kommer att få veta om något händer. Som nu när han inte kan höra av sig själv. Det känns lugnt och tryggt!


  

Av Iskristall - 13 augusti 2010 10:11

Men det är faktiskt första gången i år jag mår dåligt med något som inte har med operationerna att göra. Så det är ganska ok ändå... och det är "bara" allergireaktion på mjölk. Så jag vet ju att det går över om några timmar. Men det är inte roligt alls när det håller på och gör ont.....

Bäst jag kryper ner och sover bort skiten...

Ovido - Quiz & Flashcards