Alla inlägg den 21 augusti 2010

Av Iskristall - 21 augusti 2010 17:17

En riktigt dålig idé......att få för sig att dom svarta bönorna i chillin ser ut som övermogna fästingar...blir inte alls lika gott efter det :)

    

Ser ni likheten? ;)

Av Iskristall - 21 augusti 2010 15:11

Idag är det minsta möjliga på mesta möjliga tid som gäller. Eller hela helgen har jag faktiskt tänkt mig i det stuket :)

Bara äta gott, läsa bok och slappa. Vet att jag kommer att få en stressig vecka på jobbet nästa vecka men det är skoj man vet ju att man lever ;) 


Igår kväll ägnade jag kvällen åt    son. Ju mer vi sms:ar desto roligare är han. Börjar lära känna honom nu så han pratar mer fritt och visar hur han är. Och han får mig att skratta lika mycket som sin far.

Han beter sig inte alls som att jag är en främling vilket jag ju egentligen är för honom utan mer som en del av familjen. Igår pratade vi raggning jag bara log när jag läste hans sms. Gillar den blandningen mellan roligt och allvar vi har när vi "pratar". 

Ovido - Quiz & Flashcards