Alla inlägg den 24 augusti 2010

Av Iskristall - 24 augusti 2010 21:00

Jag kan inte annat säga än att jag blir totalt bortskämd av pojkarna på jobbet! Om jag skulle be dom skriva sina mail med blommor och hjärtan så skulle dom göra det ;)

Jag har ju haft problem med min cykel. Cykelhandlaren säger nej du får byta hela hjulet kostar 650 + jobb.....

Hade med mig cykeln till jobbet och tog ner den i verkstan då är det EN eker jag behöver byta bara. En enda liten sketen. Är en jävla skillnad i pris eller vad tycker ni?

Och dessutom gör en av gubbarna det åt mig.

Jag blir alldeles varm av glädje när jag tänker på hur bra och snälla kollegor jag har. Killarna ställer verkligen upp 100 om det är något man behöver hjälp med!

När det gäller bakhjul, ekrar och kuggkransar osv så kan ju en cykelhandlare lura mig blå. För sånt kan inte jag!

Tur jag har pojkarna på jobbet.

Jag har gått i tanken att köpa ny cykel istället för att fixa ett däck för 1000 spänn.

Trots att jag faktiskt egentligen gillar min cykel väldigt mycket. Den behöver bara piffas till lite. Nytt styre, ny eker och ny pakethållare.

Men ramen är trots tolv år på nacken i perfekt skick :) Och den har världens finaste blååååå färg :) 

När jag köpte den sa jag till dåvarande pojkvännen: Den har en fin blå färg är den bra?

Ja den är jättebra svarade han.

Kanon då köper jag den :D

Alltså ett riktigt tjejköp av cykel. Men det var ett suvveränt köp :)

Av Iskristall - 24 augusti 2010 19:07

Vaknat = check

Duschat = check

Gått till jobbet = check

Haft möten = check

Felanmält programmet jag jobbar i flera gånger (4) = check

Åkt hem från jobbet = check

Ätit middag = check

Betalat räkningar = check

Tagit ett jättevarmt bad med olja i = check

Ligger helt utmattad i soffan och längtar efter att sova = Pågående arbete.....

Ovido - Quiz & Flashcards