Alla inlägg den 19 augusti 2010

Av Iskristall - 19 augusti 2010 17:47

Dagens middag chilli con carne is puttring on the spis ;) 

  

Så klart inte den dom är på bilden :) Men en smarrig en......trotts att jag återigen lyckades ha i för mycket chilli tror jag. Lär mig aldrig att dom där torkade chilli flagorna är starka som fan :)

Vad har jag i den idag då?


Köttfärs

vitlök

krossade tomater

tomatpuré

massa chilli

lite socker för godare smak

och egen blötlagda svarta bönor, mungbönor och röda linser :)

och en buljongtärning då det är obligatoriskt :)

Av Iskristall - 19 augusti 2010 06:32

Idag är det dag full med möten. Mindre roligt :P

Sitter här trots att jag borde vara påklädd och nästan klar. Men har precis smörjt in mig efter duschen. Så egentligen är jag väl lite stressad med tanke på att jag måste gå om tolv minuter....

Får skynda mig ;)

Ovido - Quiz & Flashcards