Alla inlägg den 6 augusti 2010

Av Iskristall - 6 augusti 2010 18:05

Två veckor till innan det vänder. Jag vill att dom två veckorna ska gå snabbt!!!

Sen hoppas jag på att en annan sak också ska klaffa så som jag vill. Då är det svårare att falla tillbaka.


Min sjukdom då? Var längesedan jag skrev om den nu. Jag vågar knappt säga det högt. Men så här lång tid utan återfall har jag inte gått innan. Just nu är en period där jag känner efter hela tiden för jag väntar bara på att det ska komma tillbaka. Har gått nästan två månader nu. Innan har det max gått en månad och tre veckor mellan operationerna / ingreppen. Men nu har det passerat det och än sålänge är allt lugnt. Innan har det ju gått ett par veckor från upptäckt till ingrepp. Men som sagt än sålänge är allt lugnt.

Fortsätter det så här så har jag ytterliggare en sak att känna glädje över...


Det kommer dröjja ett bra tag innan jag litar fullt ut på någon igen. Finns väldigt få i mitt liv som jag litat på innan. Nu ännu mer. Att lita på en person gav mig ett års lidande som jag inte önskar någon. ALDRIG MER!!!


Av Iskristall - 6 augusti 2010 12:26

Hur deprimerande är det inte att semestern är över efter denna helgen. Men samtidigt så ska det bli lite roligt att träffa alla igen.


Igår hade jag perfekta eftermiddagen och kvällen....


Först fika med en mc-knutte vän ;). Spana in hans nya hus för första gången. Han hade annan vän där som jag inte träffat. Spelar ingen roll att man är ny det är skaka hand och sen prata som man känt varandra i evigheter. Massa roligprat. Så upplever jag det alltid med mc-folk/bil folk. När vi satt på terassen och fikade kom mer folk och samma sak där. Hej, hej och tjötet var i full gång. Blev ett par starkcider också :)

Sen åkte vi vidare och hämtade upp en person innan dom släppte av mig och jag blev upplockad av en annan vän och åkte och köpte kebabrulle (sallad för honom).

Tillbringade kvällen hemma hos mig med en film.

Sånna mysdagar gillar jag :)

Ovido - Quiz & Flashcards