Alla inlägg den 23 augusti 2010

Av Iskristall - 23 augusti 2010 16:44

Idag efter fikarasten kom bästaste kollegan med en påse kantareller till mig :) Hon hade varit ute och plockat massor i helgen och då tänkte hon på mig så jag fick :)

Jag har bästa jobbet ever! Trivs så bra med mina arbetskamrater! 

Av Iskristall - 23 augusti 2010 06:43

Idag blir det cykeln till jobbet trots att den är trasig egentligen. Vaknade rastlös med vilja att göra NÅGOT så det får bli cykla. Vädret är ju strålande!

Så väskan är packad med schampoo och sånt där som jag ska ställa i skåpet på jobbet. Frukosten väntar på jobbet fil och müsli har jag där.

Då är det bara att jag ska kolla av facebook och sånt innan jag tar på mig strumpor och skor. Fördelen med att cykla är att det tar ca en halvtimme istället för nästan en timme som bussen gör... Så jag behöver ju inte passa tider :)

Ovido - Quiz & Flashcards