Alla inlägg den 4 augusti 2010

Av Iskristall - 4 augusti 2010 23:03

Mina tester gick tydligen igenom :) Jag får börja lämna blod. På onsdag är det dags för första gången. Är lite nervös för att jag ska bli yr efteråt men har förhoppningsvis sällskap av någon av karlarna på jobbet som också lämnar blod :)

Nu kör vi!!!   

Av Iskristall - 4 augusti 2010 21:25

Blev ingen städning idag. Eller lite kan man väl räkna det om man är nere i källaren och hämtar upp två kassar med gamla kläder och en matta. En källarstädning. Kläderna ska slängas tänkte jag. Kommer ju aldrig använda dom igen. Provade dock ett par av byxorna och dom går nästa på :) Så även min negerröv har krympt lite. Känns roligt!!!

Mattan tänkte jag lägga in här i vardagsrummet. Nu när jag inte har pälsdjur längre kan jag ju ha matta :)

Imorgon tar vi nya tag med städningen igen!!!

Av Iskristall - 4 augusti 2010 00:05

Har tillbringat precis hela dagen i sängen och soffan i sällskap med en bra bok. Känns riktigt skönt att göra en sån sak när man inte rikigt har det glada humöret på plats. Den enda jag har pratat med idag är mamma en stund i telefon.

Nu på kvällen blev det ett varmt bad med olja i, fortfarande i sällskap av min bok efterföljt av en varm dusch där jag rakade benen och pysslade om min kropp lite. Och nu är det soffan igen som gäller. Känns inte som att jag kommer bli trött dom närmsta timmarna.


Imorgon (eller idag blir det ju) ska jag försöka ta tag i en storstädning här hemma. Har inte orkat städa på länge. Har plockat och diskat och så men dags att dammsuga, tvätta golv osv....

Hoppas humöret känns lite mer energi så jag inte är så jävla avstängd.

Ovido - Quiz & Flashcards