Alla inlägg den 12 juli 2011

Av Iskristall - 12 juli 2011 23:51

Denna semestern ska gå i träningens tecken tänkte jag nog för att jag tränar annars också men nu ville jag köra lite extra.

Så igår blev det cykla till stan, body pump, simma 500 meter och cykla hem.

Idag hade jag sån jävla träningsvärk i benen (inte kört BP på ett par veckor) och undrade hur sjutton jag skulle klara av body balance. 

Men skam den som ger sig jag gick till passet idag. Har inte kört body balance på några månader. Och jag kan säga att AJ!! När man redan har muskler som inte lyder är det inte rekomenderat att köra body balance.

Kände mig som ett totalt fyllo :) 

Efter passet bubblade jag en kort stund för att slappna av ännu mer i kroppen. Och nu protesterar musklerna så jag inte vet hur man ska gå på toaletten. Är enbart armar och ben som har fruktansvärd träningsvärk.

Imorgon blir det på body pump igen :) 

Ovido - Quiz & Flashcards