Alla inlägg den 16 juli 2011

Av Iskristall - 16 juli 2011 16:43

Idag ska jag äta något jag inte har ätit på jättelänge. Köttfärs och pastagratäng. Ska bli sååååå gott :) 

Ska prova ha i bechamelsås denna gången så blir det ju lite lasagneliknande också :) 

Får bli träning imorgon typ haha. Brukar ju aldrig äta pasta nu för tiden.

Har precis inlett operation storstädning här hemma. Kände att det var på tiden. Sån där torka av skåpen och alla ytor städning. Puh blir ju trött bara jag tänker på det ;) 

Men det blir fint när det är klart :) Det är så man får tänka :) 

Av Iskristall - 16 juli 2011 10:49

Inatt precis när jag hade somnat vaknade jag av ett jättebrak och att dammsugaren började låta i hallen. Snacka om att hoppa högt och nästan dö av skräck. Det var mitt söta lilla miffo till katt som lyckats riva ner två tavlor från en bänk rätt ner på dammsugaren så att den gick igång.

Kan säga innan man fattar vad det är som låter så tror man att lägenheten är invaderad av mördare och våldtäcktsmän, och på det ska man  våga ge sig ut i lägenheten och kolla var ljudet kommer ifrån. Lusten fanns att dra täcket över huvudet och försöka låtsas som ingenting. Ända tills jag kom att tänka på är det datorn han rivit ner? Är det den som låter konstigt för att den ligger på golvet, fläkten skriker och den kommer att explodera och börja brinna när som helst? Då jävlar blev det fart på det här fruntimret ;) 

Men som sagt det var DAMMSUGAREN!!! Hädanefter ska jag dra ur sladden till snabeldraken innan jag går och lägger mig. Vill aldrig mer vakna brutalt av det läskiga ljudet!!!


   Ondska syns inte på utsidan :) 

Ovido - Quiz & Flashcards