Alla inlägg den 5 juli 2011

Av Iskristall - 5 juli 2011 22:59

Idag fick jag provsvaren på cellproverna och vävnadsproverna dom tog på min livmoderhals. Dom var ok! Inget fel på mig. Jag blev överlycklig. Har varit riktigt orolig för det här. Men allt såg bra ut!

Eftersom hon ändå såg en infektion på livmoderhalsen så bokar dom ju mig för återbesök om ett halvår. Så i november ska jag dit och kolla igen.

Men det gör jag så gärna. Sånna läkarbesök är viktiga. 

Jag är jätterädd om dom delarna i kroppen. Är något fel där vill jag veta.

Men den här gången är jag frisk!!!! :) 

Och med dom provsvaren så kändes det lite som en lång ond spiral börjar vända till det rätta igen.


Och om tre dagar börjar semestern :) Kan det bli bättre.

Om några veckor har jag hemligheter på gång :) Men dom behåller jag för mig själv :) 

Ovido - Quiz & Flashcards