Alla inlägg den 7 juli 2011

Av Iskristall - 7 juli 2011 19:01

Igår när jag skulle passa sötaste hundvalpen i stan blev min katt så rädd när hunden kom att han ramlade ut genom fönstret. Som tur är bor jag bara en trappa upp och har både buskar och gräs på baksidan. Så han klarade sig utan en skråma. Lite chock och massa fälld päls efteråt bara :) 

Konstigt nog när jag hade hämtat upp honom då var inte hundvalpen minsta lilla läskig. Annat än när han fick för sig att jaga kissen i hallen bara. Men det tog stopp i vardagsrummet och inga rivsår eller gömma sig. Sen låg dom så snällt bredvid varandra så.

Är det något jag är noga med så är det att vänja mina husdjur vid andra djur. Dom ska inte vara rädda och springa och gömma sig så fort någon kommer. Så här blir det mer övning :) Vänner med hundar kom hit ;) 

Ovido - Quiz & Flashcards