Alla inlägg den 3 juli 2011

Av Iskristall - 3 juli 2011 21:13

Igår var jag på bröllop. Och inte konstigt så var dom helt underbart vackra :) Men jag tycker alla brudpar är det och vem tycker inte det :)

Konstigt egentligen för jag själv är så totalt emot att gifta mig. Men jag blir glad när andra gör det. Och att få vara med och se.

Vi hade en underbar tur med vädret. Med tanke på att det skulle regna egentligen. Vi hade molnigt på dagen men väldigt varmt och skönt. Och på kvällen blev det strålande sol och massa mygg :) Har nog räknat till 5 myggbett bara på ena låret haha som tur är har dom inte börjat klia än.

Maten var suvverän och mina tårtor fick jättefin kritik både på utseende och smak. Det är alltid roligt :) 

Klockan tre inatt landade jag i Göteborg tillsammans med brudparet och brudgummens son körda av min vackra systerdotter. Så jag var väl hemma lagom till att fåglarna började kvittra och solen gick upp :)

Så dagen idag har jag tillbringat i sängen och vid tresnåret kom jag på att jag skulle in till stan och shoppa lite. Blev två par cykelbyxor att ha under kjol och en jättemysig jättemjuk och go tröja.

Ovido - Quiz & Flashcards