Alla inlägg den 29 augusti 2011

Av Iskristall - 29 augusti 2011 21:39

Idag var det öppet hus på gymmet och dubbla instruktörer på passet. Så trots att det bara var i fredags jag fick kortisonsprutan så bestämde jag mig för att träna.

Hade krav på mig själv att allt med axlar tar vi det lugnt på! Så 1 kg mindre på bröst blev det.....annars körde jag faktiskt samma på alla. Bröst är där jag brukar få mest ont av axeln när jag kör.

Det funkade bra hela passet faktiskt. Ingen smärta alls. Nästan läskigt lite smärta...

Pratade med ena instruktören efter och hon frågade hur det gick. Jag förklarade och hon sa du gör rätt som tar det lugnt. Du ska ta det vääääääldigt lugnt. För trots att smärtan är borta är skadan kvar. Så vi kom överens om att köra några PT timmar tillsammans så ska vi gå igenom övningar att stabilisera musklerna runt skadan.

Det kommer att bli jättebra det här!! Bort med det onda :)

Ovido - Quiz & Flashcards