Alla inlägg den 13 augusti 2011

Av Iskristall - 13 augusti 2011 17:54

Ibland pågår för mycket i livet för att man ska orka samla sig och skriva om det. Man känner inte lusten helt enkelt. Men som tur är kommer alltid stunder när det blir bättre.

Min semester är över och jag har börjat jobba igen. Det känns faktiskt ok. Skönt att få rutiner igen och annat att tänka på under dagarna.

Igår var jag hos Gaia med mangomousse/kladdkake tårta. Var sugen och vem ringer man då för fika sällskap om inte människan som alltid har folk i huset ;) 

Efter det mötte jag upp med två killkompisar för en AW öl...Riktigt mysigt sitta i sista solen och dricka öl. Ena vännen är från Grekland och jag har inte träffat honom på två eller tre år. Så det var skoj att få prata med honom igen. 

Blev en öl på det nya cafeét som ligger på bron i Brunnsparken och sen gick vi vidare till ett ställe vid avenyn. Kyparen där övertalade mig prova en ny mörk öl (gillar ju inte mörk öl annat än staropramen granath) men denna skulle vara god sa han. Och han hade väldigt rätt i det :) 

Var hemma vid 11 på kvällen så det var ganska lugnt.

 Titta vilket mysigt ställe vi var på :) 


Och såklart lyckades en eker pajja på min cykel igår igen!!! Men vännen tipsade mig om att det går cykla med en eker mindre. Och att jag skulle köpa ekernyckel och bara spänna ekrarna så att det inte tar i bromsen. Så det har jag ägnat mig åt idag. Jag lyckades också ;) *stolt* kan själv!!! ;)

Ovido - Quiz & Flashcards