Alla inlägg den 26 augusti 2011

Av Iskristall - 26 augusti 2011 23:19

Hade killkompisen över på middag ikväll. Jag hade lagat renskavsgryta med kantareller och kokt potatis. 

Och eftersom jag var en RIKTIG godisråtta idag kunde jag inte låta bli att baka kladdkakemuffins med smält 70 procentig choklad i mitten och till det fluffig vaniljvisp. MUMMA gott det var och nu är man mätt för en vecka framöver :)

Och jag har flera muffinsar kvar som jag kan söla i mig imorgon :D INGEN nyttig helg. Men jag får ju ändå inte träna på några dagar pga sprutan :P

Det känns från halsen ner till armbågen nu när lokalbedövningen släppt. Nu förstår jag varför jag skulle äta 3 ipren om dagen ett par dagar :)

Av Iskristall - 26 augusti 2011 12:14

Det är konstigt vad otroligt trött man kan bli ibland när man varit hos läkaren.


Var där idag på bokad tid som jag väntat på några veckor för att kolla upp min onda axel. Var som vanligt hos bästaste doktor Ola. Och han ansåg också att min axel gör ont. Så det blir kortisonspruta rätt ner i axeln. Eller ja inte rätt ner...han gick in via skuldran och fram till muskelfästet i armen. så låååångt in med spruta.

Nu är det bedövat fortfarande men han säger att det kommer att göra ont när bedövningen släpper så jag ska äta ipren ett par dagar tre om dagen. 


Men nu ska jag nog ta och lägga mig och sova en liten stund. Ögonen klistrar igen snart.

Ovido - Quiz & Flashcards