Alla inlägg den 27 augusti 2011

Av Iskristall - 27 augusti 2011 13:11

Det är konstigt hur man redan innan vet att saker kommer att gå åt helvete. Vissa gånger borde man inte ens planera in något alls så slipper man bli ilsk.

Men dagen vände när jag pratade med bästa fd kollegan och hon gav mig en idé.

Jag blev väldigt sugen på att söka till det hon jobbar med och se om jag har en chans att få prova på. Man kan ju inte få mer än ett nej. Och får man ett ja så är det ju ett härligt sätt att tjäna extrapengar på då det faktiskt kombinerar med ett av mina avslappningsnöjen....

Jag måste suga på den här karamellen lite och komma på något riktigt bra att skriva i ansökan...


 

Av Iskristall - 27 augusti 2011 09:09

Just nu ligger jag kvar i sängen och myser. Hör åskan på avstånd och det har börjat regna så smått. Min mamma ville inte prata med mig mer nu för hon skulle dra ur antenn och krypa in i garderoben med täcke ;) Hahaha. Lägenheten är helt kolsvart och det är som kvällen ute. 

Jag tycker sånt här väder är kanonmysigt så länge jag är inne :) men nu bor jag så till uppe på ett berg så det är väldigt sällan åskan ligger precis över där jag bor. Det är lite synd för jag minns inte sist jag var mitt i ett jätteoväder där det åskade så rutorna skallrade. Ibland behövs den urladdningen.

Men jag hoppas ändå att åskan försvinner till em så Memmizzen vill gå ut och äta med mig :) Hon vägrar om det åskar :)


 

Ovido - Quiz & Flashcards