Alla inlägg den 16 augusti 2011

Av Iskristall - 16 augusti 2011 22:40

Just nu hade jag behövt någon som säger till mig att gå vidare och orka. Som finns vid min sida genom allt jag vet kommer att komma. 

Det är tungt att behöva hålla sorgen inom mig hela tiden. Att hela tiden känna denna fruktansvärda oro utan att ha någon nära att vända mig till.

Jag sover dåligt på nätterna och har svårt att koncentrera mig på dagarna. 

Jag längtar bara efter att få vara någon annanstans. Få vara tillsammans med er två som betyder så mycket för mig.

Just nu vet jag inte hur läget är åt något håll. Det har hänt så mycket dom senaste veckorna. Oväntade saker saker som jag aldrig trott skulle hända.

I framtiden får vi se vart det leder. Just nu ligger allt på is. Och så ska det fortsätta tills allt reder ut sig.

Inget bra kan komma av det just nu. 

Önskar bara att jag kunde stänga av saknaden för den hugger så fruktansvärt i mig hela tiden.

Jag vill inget hellre än att göra som vi sa. Jag längtar efter det och önskar att det gick att lösa.

Mest av allt önskar jag att du känner dig pigg nog att ringa. Vill höra din röst saknar den mer än allt. Vet hur dåligt läget är just nu och är rädd att jag inte kommer att få höra dig mer. 

Ovido - Quiz & Flashcards