Alla inlägg den 5 april 2011

Av Iskristall - 5 april 2011 21:48

Idag blev det dubbel träning för mig.

Body pump på lunchen och kettlebell efter jobbet. 

Kettlebell var bara ett halvtimmes pass så jag tyckte det kör jag! Och det gick bra trots trötta muskler. Ända fram till utfall :P 

Utfall en gång om dagen är TUNGT. 

Gick bra första repen. Men när vi skulle ha en kettlebell i varje hand och göra utfall tog det STOPP i låren på mig. Jag kom inte upp, låren bara krampade på mig.

Men sen resten av övningarna gick bra.

Skakade i hela kroppen av trötthet sen :) 


Nu när jag kom hem gjorde jag en köttfärssås med lite sting i och istället för pasta gjorde jag en ost omelett till. Är det något som är jättegott så är det omelett och köttfärsås. Perfekt LCHF kost :) 

Ovido - Quiz & Flashcards