Alla inlägg den 12 april 2011

Av Iskristall - 12 april 2011 22:53

Då var dom två pälsbollsgästerna installerade och klara. Allting har gått suvveränt bra! Dom går efter varandra på rad alla tre pälsbollar och spanar in läget på varandra. Men inget bråk alls. Lite jamande bara.

Jag tror jag är den som kommer att få det jobbigast. Dela säng med tre katter...så la jag märke till att istället för att ha en katt runt benen när man går på dass hade jag tre. Det är också något som kommer att driva mig till vansinne :) Får börja stänga dörrar tror jag ;)

Men alla tre är söta, lugna och keliga. Det är huvudsaken!! 

Av Iskristall - 12 april 2011 18:42

Från och med denna veckan har cykeln börjat användas igen. Blev 1.8 mil på den igår och idag endast 9km (enkel väg till jobbet) eftersom jag hade ärenden efter jobbet idag fick cykeln stå kvar på jobbet.

Men hade body pump på lunchen så det blev lite mer träning idag iaf.

Imorgon jobbar jag hemifrån då blir det ingen träning vad jag vet än. Men däremot torsdag kör jag igen.


Nackdelen med varmt ena dagen och kallt nästa är AJ min rygg. Känns genast som jag har en inflamation i hela ländryggen. 

Fördelen är att jag vet att det blir bättre så fort vädret blir annorlunda.


Nu väntar jag på att mina nya inneboende ska komma hit. Blir kattvakt till två pälsbollar (katter) i några veckor nu. Så här lär ju bli krig i ett par dagar. Min terrorist mot dom två. 

Hoppas att det går lugnt och städat till hos barnen. Men som sagt. Jobbar hemma någon dag nu så jag ser att det går bra med dom.

Tur man har den möjligheten med det jobbet jag har :) 

Ovido - Quiz & Flashcards