Alla inlägg den 2 april 2011

Av Iskristall - 2 april 2011 21:56

Idag skulle jag och A köra ett body pump pass tillsammans på mitt gym. Han ville köra hela passet. Då det på tisdagar bara är kortare när vi kör på jobbet.

Så vi möttes där, gick ner till receptionen för att skriva in honom som gäst bara för att få reda på att body pump är inställt pga sjukdom och ersatt av kettlebell. 

Shit!!! var min första tanke. Men A ville prova så vi valde det passet.

Det är första gången NÅGONSIN jag kör det. Och faktiskt....jag gillade det :)

Efter passet var jag så trött så hela kroppen skakade på mig. Tog över en timme innan det gick över. Det måste man väl kalla effektivt :)


När jag kom hem så somnade jag gott på soffan efter att jag ätit. Trodde inte jag skulle orka röra mig en sekund till.

Men även denna lilla sömntutan vaknade efter två timmar och satte igång med projekt storstädning och ändra om :)

Nu är jag riktigt nöjd med lägenheten igen! 


Väntar fortfarande på att få nya tapeter. Men fastighets skötaren talade om för mig att jag står som nr 1 på listan och han har skrivit akut på! 

Dom ska bara skälla på målaren som inte behagar börja med jobben här i området. Troligtvis för att han har alldeles för mycket att göra.


Jag är faktiskt riktigt nöjd med den här dagen. Skönt att få annat att tänka på en stund. Närmsta tiden kommer att bli det svåraste jag någon gång har gått igenom. Och jag samlar krafter på alla sätt jag kan. 

Ovido - Quiz & Flashcards