Alla inlägg den 21 april 2011

Av Iskristall - 21 april 2011 22:47

Jag har så ont i hela min kropp just nu....egentligen är det iof bara ryggen som spökar.

Jag har stått och gått sen kl 7 i morse. Och det gillar inte artrosen alls!
Knäna värker och ryggen gör jätteont.

Har bakat 9 tårtbottnar. Shoppat för 2500 ca :) Iof bröllopspresent och det är inte jag som betalar allt. Lägger bara ut så länge.

 Är riktigt nöjd med presenten :D Hoppas att dom blir det också.


Nu är det bara lägga ihop tårtorna kvar. Det gör jag imorgon. Sen dekorerar jag det sista på lördag.

Hoppas verkligen att dom blir bra nu!!!

Av Iskristall - 21 april 2011 07:40

Min första lediga dag och jag har elektriker som ska vara i min lägenhet och bråka ett par timmar. Låter som FAN!!! när dom borrar i mina väggar. Här ska dras in 100 lina. Men det skulle ta två timmar sa dom så jag får väl överleva.

Tänkte jag sitter här i köket och surfar så länge. Baka bottnarna till tårtan kan jag ju inte göra än då hela lägenheten är tvärdrag (ALDRIG baka i tvärdrag).

Ska ta och göra mig en kopp te och lite ägg och bacon så får dom något gott att lukta på när dom plågar mig med sina borrmaskiner :) 

Har varit uppe en timme men har ändå hunnit dammsuga, diska, ta kattlådan, klippa klor.....ja på alla utom en katt för han stack och klöste sönder mig när dom andra två rök ihop bredvid oss. Men, men honom tar jag senare då det lugnat ner sig här igen så inga problem :) 

Känns ändå lite tur att jag valde ta semester just idag så jag har lite koll på katterna när det är främmande i lägenheten. Inlåsta i sovrummet så länge :) 

Ovido - Quiz & Flashcards