Alla inlägg den 4 mars 2011

Av Iskristall - 4 mars 2011 21:04

Äntligen har denna fruktansvärda veckan löst sig. Har mått så dåligt så jag inte vetat åt vilket håll jag ska vända mig.

Mitt temperament i kombination med andras temperament är inte alltid så bra.

Man säger saker man ångrar och saker som blir fel. 

Känner mig som en utsketen disktrasa efter denna veckan och hoppas att det ALDRIG blir så igen.

Tror jag ska avsluta den bra början på kvällen med att ta ett avkopplande bad med bara levande ljus tända.

Av Iskristall - 4 mars 2011 15:27

Var på X-fit Tabata igår första gången. JISSES!!! Det var jobbigt på riktigt.

8 stationer med olika övningar och totalt 6 varv. Några av övningarna byttes ut efter 3 varv. 20 sekunder köra fullt 10 sekunder vila (vilan innebar byta station).

Kan säga att det känns i precis HELA kroppen idag. Vill inte ens veta hur ont jag kommer ha imorgon.

Men uppenbarligen behöver jag den här träningen också eftersom att det gör så ont :)

Flåset kände man framförallt av! Och det var ju det som var meningen för mig med det passet. Kan inte med att sitta på en spinningcykel. Och här varierar man ju lite mer.

När jag kommit över nära döden upplevelsen kommer nog detta att passa mig bra. Påminner en del om gympan i skolan :) 

Så torsdagar hädanefter vet ni vad jag kommer att göra :) Svettas, kvida och må illa :) 

Ovido - Quiz & Flashcards