Alla inlägg den 13 mars 2011

Av Iskristall - 13 mars 2011 21:37

Idag kände jag mig duktig. Iom att jag haft så ont i kroppen i veckan har jag hoppat över två av mina fyra pass.

Istället skickade jag iväg mig själv till gymmet idag. Bestämde mig för att träna ben och kondition.

Blev 40 min kondition, benpass och avsluta med att simma 450 meter i poolen. 

När jag hoppade i poolen var jag alldeles själv men strax kom det en kille med helt ok utseende dit. Han började prata lite och så medans vi simmade. Sen hoppade jag i bubbelpoolen. Strax efter kom han också dit och hoppade i. Tjötade lite. Han var lite för skrytig om sitt jobb för min smak så inget för mig :) Ok att titta på bara.

Sedan kom det en tjej också som började prata hon med och efter det två småtjejer jag sett i gymmet tidigare. 

Och så kom killen med stort K ;) Skitsnygg sak!! Precis min stil. Snaggad, tatuerad och vältränad. Han hoppade också i bubbelpoolen och hade en flaska rödvin med sig.

Han frågade om jag ville smaka med tackade nej till det. Dricker inte när jag tränar.

Så frågade han om jag ville ha en kall öl istället han kunde hämta en (ingen av dom andra blev bjudna) jag tackade nej till det också :)

Så satt vi och småpratade lite. Han frågade flera gånger vad jag skulle göra efter badet.

Men jag är ju som jag är och tyckte näpp nu ska jag dra mig hemåt. Så hoppade jag upp ur jaccuzzin och bastade en stund innan jag åkte hem :) 


Finns absolut inget intresse i mig att träffa någon annan. Men titta är aldrig fel :) Snygg kropp är alltid snygg kropp :) 

Ovido - Quiz & Flashcards