Alla inlägg den 5 mars 2011

Av Iskristall - 5 mars 2011 20:14

Idag har blivit en slappisdag. Började morgonen med Body pump men därefter har det bara gått utför :) 

Kom hem och åt köttfärssås med omelett och lite avokado (JÄTTEGOTT) och sen somnade jag på soffan ett par timmar.

Efter det har jag slösurfat, chattat med kompisar och stirrat på boken jag ska börja läsa.

Just nu har jag en renskavsgryta som står och puttrar på spisen. Till den ska jag äta potatis idag och självklart lingonsylt :) Det hör till. 

När jag stod här och kokade den kom jag på att pappa ska jag bjuda på sånt någon dag i veckan. Har ju massa mer renskav i frysen och jag kan aldrig äta nog av sån gryta. Hans sambo äter ju inte på vardagarna då dricker hon pulver. Och eftersom hon är kräsen passar jag på att laga pappa och jag mat då :) 

Lite ska dom gamla skämmas bort :) 

Lovade honom på farsdag att jag ska laga mat till honom någon dag. Så nu blir det.


Imorse låg jag kvar i sängen och tänkte jag skiter i det jag ORKAR INTE träna idag. Men tack vara lille gulleplutten i Arvika fick jag dåligt samvete för att hon är så duktig och sparkade upp mig själv ur sängen.

På med träningskläderna och raka vägen till gymmet. Vilket jag är tacksam mot nu. Musklerna klagar ännu mer. Men jag skippade inte träningen :) 

Mitt mål denna veckan är uppnått. Det nya passet har jag provat på. Jag är supernöjd!

Det blev:

Måndag: Body Balance

Tisdag: Body Pump

Torsdag: X-Fit Tabata (nya passet)

Lördag: Body Pump


Tänkte jag skulle hålla mig till dessa passen nu en stund. Tror det ger en bra allround träning :) 

Ovido - Quiz & Flashcards