Alla inlägg den 10 mars 2011

Av Iskristall - 10 mars 2011 08:05

Vaknar upp till ännu mera snö idag. Nu är till och med jag trött på lappmöglet.

Vill ha ljus, sol och värme!! Vill kunna plocka ut cykeln och börja cykla till jobbet igen.

Idag bestämde jag mig redan innan jag kollat ut genom fönstret för att jobba hemifrån. Har en hel del att beta av och då gör man det bäst i lugn och ro tycker jag.

2 st A4 med att göra grejjer har jag skrivit upp.

Och nu två timmar senare när jag tittade ut för första gången blev jag nöjd med mitt val!


Ikväll är det x-fit tabata som gäller. Andra passet. Kommer garanterat vara lika jävligt som det första. Men försöker tänka på att det är kondition!!!


Frukost om en stund blir äggröra och stekt fläsk. Och sedan vid 13 tänkte jag äta lite choritzo och blomkålsmos.


Ovido - Quiz & Flashcards