Direktlänk till inlägg 21 augusti 2011

Söndag i sängen

Av Iskristall - 21 augusti 2011 13:59

Idag har jag det riktigt slappt! Har knappt varit uppe ur sängen idag. Annat än för att äta och gå och handla lite.

Frukosten blev pannkakor från igår. Jag vet inte riktigt om man ska kalla det frukost eller godis. Pannkakor känns mer som godis än mat.

Idag till middag tänkte jag göra en fläskfilé gryta med morötter, lök och bönor. Och till det ska jag koka lite brysselkål. Nu ska vi försöka ta tag i det här med kost igen.

Nästa gång jag handlar är det grönsaksavdelningen jag riktar in mig på. 

Och så ska jag FÖRSÖKA hitta peppen till träningen igen. Som det är nu kommer jag iväg på ett max två pass i veckan. Jag vill hitta glädjen i en ökning av träning.

Konstigt egentligen det känns som att jag inte tränar något alls. Men hela sommaren har jag ju faktiskt cyklat ett par mil om dagen flera dagar i veckan. Även det är ju lite träning. Men känns inte som att jag räknar den alls. Det är timmarna på gymmet jag ser som träning. Och dom ska ÖKA i höst!

Vill få en superfin kropp. Vet att jag kan få massa bättre kropp än jag har nu om det inte vore för att det är så jävla svårt att äta rätt och hålla sig peppad när saker runt omkring är röriga.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Iskristall - 15 oktober 2011 14:53

http://metrobloggen.se/iskristall/ testar att köra på denna sidan ett tag. ...

Av Iskristall - 15 oktober 2011 13:16

Lördag och det finns massor jag vill göra. Hälsa på folk, träna, shoppa, träna lite mer, ta en långpromenad i det fina vädret...... Men jag är fortfarande alldeles för trött i kroppen. Så jag tillbringar dagen i soffan under täcket med tv, dator oc...

Av Iskristall - 14 oktober 2011 20:56


Ja imorse gick jag ner och gjorde en kontroll i källaren hur det såg ut. Var fortfarande varmt där inne och luktade väldigt mycket rök.     Så här såg det ut i källargången. Igår satte även brandmännen upp en skylt på dörren att dom skulle komma ...

Av Iskristall - 14 oktober 2011 00:02


Vaknade förut av att telefonen ringde och det var en kompis. Hann knappt höra vad han sa försen jag kände att det luktade bränt. Svarade honom inte utan började gå och sniffa runt i lägenheten. Tog på mig morgonrock för att kolla trappuppgången och g...

Av Iskristall - 13 oktober 2011 13:40

Idag har jag bockat av ett par saker på att göra listan för att ta tag i mitt liv.   Bokat tid hos tandläkaren för att fixa tanden som gick av förra veckan. Han var äntligen tillbaka idag.   Bokat tid hos läkaren för kortisonspruta nr 2 i axe...

Ovido - Quiz & Flashcards