Alla inlägg den 26 december 2010

Av Iskristall - 26 december 2010 17:10

Jag är lite sent ute iår :) Har inte haft lust att göra skinka tidigare men nu står den i ugnen och griljeras :) Hmmm bara ett par dagar sen!

Men gott som fan ska det bli!

Idag har det varit slappa som gäller. Har bara legat i soffan och kollat på tv hela dagen med undantag för en tur till affären. 

Imorgon är det jobb igen som vanligt. Men bara kort vecka denna veckan också :)

Börjar få lite abstinens då träningen har uppehåll ett par veckor. Det visar ju bara att jag äntligen har kommit in i det.

Hoppas att erbjudandet med jobbet går igenom!!!

Av Iskristall - 26 december 2010 10:26

Nu blir det till att pälsa på sig ordentligt och ge sig ut på en morgonpromenad.

Ska gå till affären och handla tänkte jag. Och jag väljder aldrig den affären som är närmast. För den är inget rolig alls. Så sammanlagt får jag mig ett par km promenad bara genom att gå och handla :)

Ovido - Quiz & Flashcards