Alla inlägg den 17 december 2010

Av Iskristall - 17 december 2010 19:55

Haha idag borde jag vara ute och supa med jobbet på AW. Hade varit skitskoj då vi alltid har roligt när vi gör saker ihop. Både träning, fest eller faktisk har vi roligt på jobbet också.

Men efter sjukhuset imorse så infinner sig inte partyhumöret på mig så jag väljer faktiskt att bara vara hemma och kolla på film.

Är det kärringvarning på det eller vad?

Förr var jag jämt på fester. Bil, mc, vanliga. Men nu är det skönt att bara vara hemma.

Snöar gör det ute också :) Mera lappmögel yeeeeyyy. Känner mig som den enda i Göteborg som faktiskt älskar snön :) 

Duktig är jag ikväll också. Inget godis. Det närmsta godis jag kommer ikväll är en stooooor kopp te eller flera :)

Har duschat och skrubbat hela kroppen så man är len och känner sig som en ny människa igen. 

Behövdes då såret från imorse börjat blöda. Då känner man sig inte så rolig.


Håll tummarna för att gymerbjudandet jag har fått går igenom!!!

Av Iskristall - 17 december 2010 11:02

Då vad sjukhuset avklarat för denna gången. Och jag ska passa på att utnyttja min lunch till att sova en stund.

Är jättetrött....

Skönt sånna här dagar när man kan jobba hemma. 

Ovido - Quiz & Flashcards