Alla inlägg den 25 december 2010

Av Iskristall - 25 december 2010 19:15

Hmmm jag lever helt klart farligt.....


  

Hel klart farligt.....


  

Eller är det Jax som gör det? 


Haha bara väntade på att han skulle trilla i. Och nästan gjorde han det. Han gjorde en klassisk bambi på hal is och halkade med fötterna åt alla håll och landade med två tassar på varje sida badkarskanten så halva han badade :)

men han var lika snabbt uppe och klättrade runt igen. Inte rädd för vatten verkar det som.

När jag gått upp ur badet var det bakdelens tur att halka ner i vattnet. Men han klättrade snyggt upp där också och fortsatte promenera på kanten :) 

Av Iskristall - 25 december 2010 13:59

Idag är jag riktigt slö :) Ligger fortfarande kvar i sängen och slösurfar. Har iof precis varit uppe en sväng och iaf duschat och smörjt in mig med min goa bodylotion jag köpte igår från Body Shop. En jättemysig med lukt av vattenmelon (inte kvalmigt bara fräscht) .

Har en kattunge som klättrar runt på nattduksbordet och tycker att min lampa är jätteskoj. Den har ju sån där pinne man drar i för att tända och släcka. Så har jag en trämåne hängandes bredvid som man kan putta på också :) 

Nu fick han nog och la sig på bröstet på mig och hittade dragkedjan på min tröja istället :) Ska se att han alldeles strax somnar :)

Det är det roliga med bebisdjur :) Dom är high life för att sen helt plötsligt somna mitt i ett hopp :) 

Idag ska jag slarva till det med pizza tänkte jag :) 

Måste ju passa på innan "tävlingen" börjar efter nyår :)

Ovido - Quiz & Flashcards