Alla inlägg den 20 december 2010

Av Iskristall - 20 december 2010 21:33

Jag försöker ta mig tillbaka igen. Klättrar lite. Ska försöka bli lite mer social. Tar emot på helgerna när jag egentligen borde umgås med folk men ska faktiskt ta mig i kragen och hälsa på lite gamla vänner.

Imorgon kommer faktiskt en gammal skolkamrat och dessutom före detta arbetskamrat till mig och fikar :) Ska bli jättemysigt. Han är en av dom snällaste goaste människor jag känner.

Tycker om honom jättemycket för han är så enkelt att umgås med och får mig alltid att skratta och le.

Ska även försöka ta mig iväg och hälsa på en gammal tjejkompis snart som ju faktiskt har flyttat :) 

Lite i taget får man ta. Och så får man tänka att det kommer att kännas bättre när man klättrar över den där tröskeln.

Sen har jag ju mina underbara människor på jobbet. Kommer så bra överens med dom. Trivs med att träna tillsammans med dom och även dom gånger vi hittar på saker på fritiden.

Jag har verkligen haft tur med arbetskamrater!!

Jag ska klara det här. Ska bli den glada människa jag var förr!!!

Ovido - Quiz & Flashcards