Alla inlägg den 18 december 2010

Av Iskristall - 18 december 2010 22:48

Det får bli ett ikea besök :) 

Får bli nästa helg någon gång (till skillnad från andra firar jag bara jul på julafton) 

Ska köpa ett bord tänkte jag. Att ha mitt stora terrarium på så att jag kan förbereda ankomsten av min julklapp.

Sen ska jag även kolla blocket. Måste ha mig ett svart akvarium att ha som terrarie nr två. Pandora lever farligt i det hon har nu :) 

Och när det är gjort blir jag nog supernöjd med mitt vardagsrum tror jag :) 

Ska bara se om jag inte kan hämta hem coolaste väggprydnaden EVER från min syster också som hon har lovat att jag ska få :) Den kommer jag i så fall att ha ovanför soffan.

Av Iskristall - 18 december 2010 18:17

Japp så känns det. Jag är totalt imun mot flirtande killar. Ingen respons alls från min sida. Tänker mest att vad patetiskt det låter....

Härdad, bränd och fått nog känns det som. Inget intressant alls.

Jag är nöjd med det jag har. Trivs med det och det är så här jag vill ha det.

Känner mig lugn igen. Mycket tack vare samtalet förra helgen.

Börjar se fram emot saker igen. Ska bara ro dom i land också. Men det kommer.


Ser fram emot min julklapp också :)


Till och med nyår ser jag fram emot :) Det ska bli jätteskoj. Träffa M igen efter läääänge, umgås med nya människor, klä upp sig lite, dricka vin och champange :)

Precis vad jag behöver.

M vi MÅSTE upp på Ramberget och kolla raketerna!!! Det är ett måste :) Att vara där uppe måste ju kännas helt otroligt med alla fina färger runt :)

Av Iskristall - 18 december 2010 06:18

Jag fattar inte. Jag har världens goaste säng, jättemys i sovrummet med endast en julstjärna tänd, nya lakan och egentligen är jag väldigt trött.

Har dessutom längtat heeeela veckan efter att få sova ut hur länge jag vill.

Och vad händer, Man vaknar klockan 6!!!

Är piggare än vad jag har varit på hela veckan och kan inte somna om *suckar djupt* vad är det för fel på mig!!!

Nåja. Får bli surfa runt lite och se om John Blund upptäcker sitt misstag med underdosering av sömnmedel på den här tjejen.

Ovido - Quiz & Flashcards