Alla inlägg den 5 december 2010

Av Iskristall - 5 december 2010 22:18

Finns det fler än jag som har en sån? Om inte någon kan gärna få henne!!!

Jävla *fult ord* människa till att gå bakom ryggen, ljuga och bete sig illa får man leta efter.

Det har varit lugnt i ett år nu. Sen han bytte telefonnummer för att bli av med henne. Men nu kom ett brev från henne.

Jag vet fortfarande inte vad det står i brevet. Men det lär jag få reda på.

Så vad vill hon ha den här gången undrar jag?

Jag pratar inte med henne längre. Men hade hoppats på att hon gett upp.

Kan hon inte bara låta oss vara. Ingen av oss tre vill ha med henne att göra.

Hon kan väl bara hålla sig till sin familj och inte besvära oss mer!!! 

Hoppas han bränner brevet utan att läsa. Och risken är stor att han verkligen gör det också.

Ovido - Quiz & Flashcards