Alla inlägg den 31 juli 2010

Av Iskristall - 31 juli 2010 00:39

Då har jag stått i fyra och en halv timme idag och kämpat med bröllopstårtor. Fem stycken blev det. En på 40 cm diameter. En liten 6 bitars och en mellan som står i en jättefin ställning som brudgummen svetsat ihop själv KANONFIN!!! Sen två extra tårtor i mellanstorleken också eftersom att det ändå är 60 gäster dom ska ha på kalaset.

Medans jag stod och gjorde tårtorna var tjejerna som ska sjunga på Bröllopet där och sjöng och övade. Jisses!!! Sicka röster dom hade!!!

Dom sjöng en låt som får mig  att nästan börja lipa totalt bara jag hör den. Och med deras röster blev det ännu värre. Armhåren stod och tårarna i ögonen det är en riktig bagare set ;)

Denna låter var det...




Mitt   fick denna av en nära släkting när dom fick reda på att han hade cancer. Tänker alltid på honom när jag hör den låten...


Ovido - Quiz & Flashcards