Alla inlägg den 4 juli 2010

Av Iskristall - 4 juli 2010 17:38

Hemma efter en härlig helg :) Så skönt att fly från allt i stan lite.

Igår började jag dagen med att jag och vännen åkte till havet och åt frukost och solade. Sen åkte vi till mig och tog varsinn dusch sedan släppte hon mig på Centralen och jag tog tåget till min syster.

Andra helgen i rad men det är så skönt att komma bort. Komma till folk där man kan vara sig själv. Som faktiskt lyssnar om man skulle vilja prata om problem. Men mest skönt är det att vi inte pratar problem.

Igår hämtade en vän på stationen och vi åkte till dom andra som redan var på playan.

Så jag premiärbadade  (iaf upp till midjan) och solade lite till.

Min "snälla" styvsyster var där med sin familj. Och min yngsta storasyster och ett par vänner till oss.

Efter playan blev det hem till syster och laga mat. Grillat stod på menyn tillsammans med en bulgursallad, italienskt bröd, mozarella, rödvin och godis :)

Efter maten blandade vi lite groggar och satt ute och umgicks och skrattade till sent på natten. Sååå härligt.

Jag syrran och vännen knödde i samma säng inatt, varmt men det gick bra. Dom andra åkte hem på kvällen.

Idag har det varit slött och lunch hos mamsen :)


Ovido - Quiz & Flashcards