Alla inlägg den 28 maj 2010

Av Iskristall - 28 maj 2010 17:51

Här sitter jag på jobbet, ser regnmolnen komma närmare och närmare och tänker ska jag ta bussen? Men jag är duktig, idag var jag riktigt duktig jag lyckades peppa mig själv till att ta cykeln hem.

Kommer ner tycker att framdäcket ser lite halvdassit ut, känner på det men det är ok klarar mig hem på det.

Ska sätta på ryggsäcken på pakethållaren och tycker att bakdäcket ser skevt ut och jajamen!!!! Total punktering på bakdäcket :( Blev inget cykla för mig.

Kollegan följde med ner till cykeln och vi hittade en ytte pytte pytte JÄTTETUNN stålflis som har trängt sig in i däcket.

Va fan!!!! Jag skulle ju vara duktig ju :(

Nu har jag iaf varit och köpt ny slang. Så bara att ta med på måndag och byta. Tur att det finns verkstad på jobbet så jag slipper släpa med mig verktygen också.

  

Ovido - Quiz & Flashcards