Alla inlägg den 22 maj 2010

Av Iskristall - 22 maj 2010 20:40

Idag har jag och Gaia suttit på den filt och kollat på alla som sprang Göteborgsvarvet. Bland annat hennes sambo och hans bror. Pojkarna var strålande duktiga som båda tog sig igenom och i mål. Och det på bra tider också! Första gången för båda att springa varvet.

Vädret var helt otroligt fint. Alldeles lagom varmt tyckte jag och strålande sol. Hade med mig macka och dricka och jag bara njöt :) Det är så mysigt att bara ligga på en filt och titta på folk.

Har bränt mig i ansiktet och på armarna så nu får jag väl en snygg bonnabränna :P


Av Iskristall - 22 maj 2010 11:07

Ska se vad cyklingen och kosten gör för skillnad på måtten i sommar. Detta är start.

Eller ja sen i vintras har det försvunnit  ca10 cm vardera på dom tre nedersta. 



 


Av Iskristall - 22 maj 2010 10:08

  


Mmmm detta är vad jag har ägnat morgonen åt att göra :) Baka brödkakor med grahams och vanligt vetemjöl.

Så alldeles precis åt jag en sån här med hemmagjord tonfiskröra på till frukost :)

Får man bara äta bröd på helgerna ska man göra det ordentligt :) 

Tog bara en timme totalt att göra dom. Smidigt. Bakar man riktiga brödlimpor tar ju det flera timmar med all jäsning. 

Yummie säger jag bara!!! 

Ovido - Quiz & Flashcards