Alla inlägg den 23 maj 2010

Av Iskristall - 23 maj 2010 19:44

Nu har jag varit ute på en kvällspromenad. Det blev 8000 steg så jag känner mig helt klart nöjd med mig själv.

Dags att sätta igång med middag. Lite sent för mig men äta bör man har någon sagt.


Saknar   inte hört något sen i torsdags och då bara en jättesnabbis :( Brukar alltid vara något som hänt när det är tyst några dagar. Hoppas, hoppas inget allvarligt!!!

Av Iskristall - 23 maj 2010 08:42

Inledde dagen idag med att lägga mig ner på golvet och stretcha hela kroppen och träna mage och sträcka ut ryggen ordentligt. Precis på samma sätt som jag avslutade dagen igår. Genom att göra så igår har jag fått sova hela natten utan att ryggen stör.

Och nu slipper jag det morgonstela också. Ska försöka få in det som rutin så man kanske slipper ryggonda. Precis som jag lyckats nöta in att diska direkt så ska jag väl på något sätt lyckas få in detta som rutin också :)

Nu blir det nybakat bröd med tonfiskröra till frukost och en stooooor kopp te :) Sen är jag redo att möta dagen.

Ovido - Quiz & Flashcards