Direktlänk till inlägg 9 november 2009

HATAR avstånd och ex!!!

Av Iskristall - 9 november 2009 20:36

Fuck vad frustrerande det är och inte kunna finnas nära till hands och hjälpa med enkla praktiska saker när han ligger på sjukhus. Vem får den "äran" istället....Jo EXET. Det skitsnygga som bor i samma stad. Jag är normalt inte svartsjuk av mig men henne tål jag inte och har aldrig ens träffat.

I början verkligen HATADE han henne. Bara någon nämde hennes namn blev han arg. Inte så konstigt med tanke på hur hon betett sig. Men med tanke på sjukdomen så försöker han lägga det åt sidan och försöker få henne och sonen att få en relation igen. Den biten kan jag totalt förstå. Grabben behöver en förälder om något händer (hoppas hon sköter det denna gången annars åker jag dit och nackar henne).

Det jag inte tycker om är att hon skickar långa brev om deras liv ihop, berättar att han är den enda att hon vill försöka igen osv osv osv. Nu det senaste har hon börjat fråga honom om träning, och hjälpa honom med saker. Han säger att hon har INGET att hämta hos mig, jag vill inte ha henne vad hon än säger hon är ett ex och kommer inte att bli något annat.

När jag tyckte det var jobbigt att inte kunna hjälpa honom svarade han du hjälper mig varje dag. Jag svarade: Inte praktisk. Nej men bättre upp i hjärtat och själen! skickade han till mig då.

Visst det känns bra att han tycker så. Men hon är fortfarande den som är nära. Just nu kan han iof inte träffa någon knappt ens sonen så träffas gör dom inte. Men jag är rädd att han ska vilja försöka med henne igen för sonens skull.

Konstigare saker har ju hänt.

Det jävliga är att det hon hjälper honom med.... hjälper mig med känns så jävla skumt!!!


 
 
Cissi

Cissi

9 november 2009 20:49

Hej. Såna som hon är det bara nåt konstigt i huvudet på. Tror inte hon vill ha din pojkvän, hon är nog mera ute efter att förstöra mellan er för hon kanske inte kan se han lycklig. Men du, stå på dig. Han är med dig för att det är dig han valt. Lycka till//Cissi

http://ceciliadarling.bloggagratis.se

 
lyckans smed

lyckans smed

9 november 2009 20:52

låter ingert vidare.... hoppas det löser sig. Låter ju underbart att han svarade dig på det där sättet, men skulle han välja bort dag så får du ju tänka att det är synd om han som går miste om dig, inte tvärt om..
All lycka till dig!

http://www.lyckosmide.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Iskristall - 15 oktober 2011 14:53

http://metrobloggen.se/iskristall/ testar att köra på denna sidan ett tag. ...

Av Iskristall - 15 oktober 2011 13:16

Lördag och det finns massor jag vill göra. Hälsa på folk, träna, shoppa, träna lite mer, ta en långpromenad i det fina vädret...... Men jag är fortfarande alldeles för trött i kroppen. Så jag tillbringar dagen i soffan under täcket med tv, dator oc...

Av Iskristall - 14 oktober 2011 20:56


Ja imorse gick jag ner och gjorde en kontroll i källaren hur det såg ut. Var fortfarande varmt där inne och luktade väldigt mycket rök.     Så här såg det ut i källargången. Igår satte även brandmännen upp en skylt på dörren att dom skulle komma ...

Av Iskristall - 14 oktober 2011 00:02


Vaknade förut av att telefonen ringde och det var en kompis. Hann knappt höra vad han sa försen jag kände att det luktade bränt. Svarade honom inte utan började gå och sniffa runt i lägenheten. Tog på mig morgonrock för att kolla trappuppgången och g...

Av Iskristall - 13 oktober 2011 13:40

Idag har jag bockat av ett par saker på att göra listan för att ta tag i mitt liv.   Bokat tid hos tandläkaren för att fixa tanden som gick av förra veckan. Han var äntligen tillbaka idag.   Bokat tid hos läkaren för kortisonspruta nr 2 i axe...

Ovido - Quiz & Flashcards